Salou, Cambrils i Vila-seca van viure la nit més curta de l’any amb una revetlla de Sant Joan plena de festa, foc, música i tradició que va aplegar milers de persones, no només veïns, sinó també visitants que es van sumar a aquesta emblemàtica celebració.
A Salou, la festa va començar al passeig Jaume I, a l’altura de la font dels Cargols, amb la recepció de la Flama del Canigó. Des d’allí, la comitiva va iniciar el recorregut fins a la plaça de les Comunitats Autònomes, acompanyada per les entitats de foc i de cultura popular del municipi: els Diables Maleïts, les Bruixes Latemó, el Xaloc i la Morena de Salou. El correfoc va escortar la Flama del Canigó fins a la plaça de les Comunitats Autònomes, en un recorregut que va omplir el passeig marítim d’ambient festiu i d’una gran participació ciutadana.
Un dels moments més emotius de l’acte va ser la ballada de la sardana Salou Ciutat Pubilla. La celebració va culminar amb l’encesa del peveter per part de l’alcalde, Pere Granados, després de rebre la Flama del Canigó de mans de les pubilles. Tot seguit, l’encesa de la traca i l’espectacle pirotècnic van il·luminar el cel de la façana marítima i van posar el punt final a una tarda plena d’emoció i tradició.

La jornada va continuar amb altres propostes festives. La plaça de la Pau va acollir una revetlla familiar i, a partir de les 23 hores, la plaça de les Comunitats Autònomes es va convertir de nou en l’epicentre de la festa amb l’encesa de la tradicional foguera de Sant Joan i l’inici de la gran revetlla popular, amenitzada per l’orquestra La Fania.
A Cambrils, els portadors de la Flama del Canigó i les entitats van participar en una cercavila des del passeig Miramar fins al passeig de les Palmeres, on es va fer una encesa per part de la Colla de Diables Els Cagarrieres i es va distribuir la flama entre els representants de les entitats i les pubilles.
Cap a les 20.00 hores, la flama va arribar al Parc del Pescador i es va celebrar una gran ballada conjunta d’una sardana, a càrrec dels Amics de la Sardana de Cambrils.

La festa de la Nit de Sant Joan va continuar amb la revetlla al passeig Miramar, amenitzada pel concert de l’Orquestra Venus.
A la Pineda, l’epicentre de la festa va ser el parc dels Prats. El consistori va blindar la platja per evitar actes incívics amb un dispositiu especial de més de 70 efectius que van vetllar per la seguretat i van efectuar controls als principals accessos. A més, va tancar l’accés a la zona protegida de la Xarxa Natura 2000 i va prohibir tirar petards al Pinar de Perruquet per oferir un espai de calma sensorial.
Durant la nit de Sant Joan de 2025, els serveis de neteja de Vila-seca van recollir quatre tones de deixalles a la platja, i l’Ajuntament va voler evitar que aquesta imatge es repetís enguany.




